Negativ är nästan samma sak som positiv, fast tvärtom

Jag har ingen ny text att lämna in, jag har feber och halsont. Men imorgon förmiddag åker jag till Stockholm och glömmer bort allt vad sjukdom, trötthet och skrivkramp att göra. Har längtat så efter att få träffa klassen igen, speciellt Thea. Känns som evigheter sen och jag vill bara få strosa omkring, dricka en kaffe och ha textsamtal med henne. Ingen förstår sig på mina texter så bra som henne!

Annars har jag nog inte sådär jättemycket att säga, är svårt att säga något utan att säga för mycket. Och när febern talar så blir det lätt fel ord som kommer ut. Men jag går fortfarande mot bättre tider och tycker om att våren är på ingång. Det bubblar så härligt i kroppen när vårvindar smeker mitt hår.

Idag fyller förresten min älskade Annika år! Grattis på 22-årsdagen gumman!

Time to sleep. NattiNatti!


/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback