Granne, granne, käraste granne

Jag mår fortfarande piss och nu är jag förbannad dessutom. De som bor under oss har någon slags brakfest tydligen. Skriker, bråkar, spelar hög musik och bankar (!). Ska dom aldrig gå härifrån? Jag fasar för att dessa ungdomar kommer vara kvar hela natten, eftersom ingen av dem är över 18. Roligt, roligt. NOT. Jag har fortfarande inte sett filmen, det blev "SIng along" och "Extra extra" istället. Om ungdomarna inte drar härifrån snart så blir det väl till att titta film i alla fall. Fast att jag egentligen inte orkar. Men jag orkar ännu mindre ligga och vrida mig i sängen pga. oväsen.



Söta Alex ringde förut. Hon hade fixat billig biljett till mig på Stadt, hon hade vekligen kämpat för den. Men här sitter jag, förbannad och sjuk. Vilket skit.



Varför kan dom inte prata i normal samtalston?

Gonatt sålänge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback