Kallt, kallt, kallt

Det är inte klokt vad jag fryser. Jag vill bara krypa ner i sängen och bli varm. Funderar även på att göra så ganska så snart. Brrr. Anledningen till min köldskada är grillning ute på kullen med Pontus, Tengver, Jonny, David och två av Davids kompisar. Vi var vrålhungriga och maten blev riktigt god tillslut faktiskt. Killarna är kvar ute fortfarande, men jag pallade inte kylan längre (som sagt) så jag traskade in och la mig i soffan. Liza gjorde mig sällskap och la sig på mig, jättegosig <3

En sak som är lite jobbig nu för tillfället är jag något enormt kaffesugen, vilket inte alls är bra eftersom jag ska sova snart...eller jag vill kunna göra det snart.

Tingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback