Vem är jag?

Vem är jag? Vad gillar jag? Vad tycker jag? Läs själva :)

Blond
eller Brunett

Blåa eller Bruna ögon - Gröna

Vanilj eller Choklad

Hund eller Katt

Christina Aguilera eller Britney Spears

Rosa
eller lila

Tv eller Dator

Hockey eller Fotboll

Berg-och-dalbana eller Vattenbana

Guld eller Silver

Sanning eller Konsekvens

Harry Potter
eller Lord of the Rings

Vinter eller Sommar

Stjärnor
eller Månen

Sko eller Sandal

Bad eller Dusch

Systrar eller Bröder

Svart eller Vit

Långt hår eller kort hår

Klänning eller kjol

Mobil eller telefon

Lägenhet
eller hus

Ring eller halsband

Jordgubb
eller hallon

Höst eller vår

Jeans eller leggings

Jul
eller påsk

Afrika eller Asien

Bil eller buss

Nagellack eller läppstift

Hav eller sjö

Nyår eller Midsommar

Plugga eller arbeta

Fängelse eller döden

Hårförlängning eller äkta

Ipod eller Mp3

Lång eller kort - lagom är bäst

Snowboard eller skidor

Blev ni nåt klokare på detta? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback