Gone...

Nu bor Pepzi hos mamma och pappa. Hon har flyttat ifrån mig idag och det känns...tomt. Fy, vad jag kommer sakna henne när jag flyttar från stan, min lilla sessa. Men jag vet att hon kommer få det bra där, det kan inte bli bättre.

image43

Jag fick lite mat hos mama och pappa. Pappa lagade något nytt kyckling-recept och det var gott. Fast jag blev mätt lite för fort, vilket var synd. Men det är inte att räkna med annat när man inte ätit någon mat på två dygn...
Magen gör fortfarande ont, men jag känner mig ändå mycket bättre. Jag har stora förhoppningar om morgondagen - då ska jag vara pigg och kry!

Elin var jättegullig och skjutsade hem mig förut. Tack vännen!

Nu ska jag sussa sött och drömma om att jag blir miljonär. Det skulle behövas...om man säger så.
Gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback