Tack Alex!

Alex bjöd mig på färsk pasta och sallad förut. Riktigt, riktigt gott! När frukosten/luncehn/middagen avnjutits så gick vi ner till stan en sväng och drack kaffe och åt mjukglass.
Vindarna rörde försiktigt min hud och plötsligt kändes allt så fridfullt och bra. Jag mår bra överhuvudtaget när jag är med Alex. Det är inte klokt vad en männsika kan bidra med mycket.

Nu är hon på jobbet och jag är hemma. Jag har faktiskt varit lite duktig och diskat och städat toaletten. Nu har jag bara några till saker kvar att göra idag innan jag är helt och fullt nöjd. En av dem sakerna är att jag ska packa åtminstone en kartong till. Men innan jag gör det ska jag ta mig en riktig långpromenad med Pepzi.
Ha det bra allesammans!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback