Älskade Älskling och Bubben Chabo

I går åkte älsklingen min hem till Västervik igen och själv satt jag här på min vrå och läste läxor hela långa kvällen... Det är inte klokt vad snabbt man vänjer sig vid att ha någon nära. Som tur är så ses på torsdag igen! Då börjar mitt efterlängtade lov! :D
Skolan idag var intressant, men efter lunch protesterade mina ögon och begärde sömn. Ja trotsade dom och höll mig vaken. Goodie goodie! Det var Marianne Sällström som var och hade lektion med oss idag förresten, alltid trevligt att möta nya författare..och lärorikt, trots tröttheten.

Dagarna då Pontus och Chabo var här med mig gick alldeles för snabbt och det kändes som vi nyss kommit hit när det var dags för dem att fara hem igen. I går tog Maria med sig Chabo på promenad hela dagen, medan Pontus och jag åkte till Globen och såg oss omkring lite. Vi såg bla. Annika när hon jobbade och slet på Donken :)

I förrgår kväll hade vi en myskväll med vin och chips och tittade på Shrek.
Åh, vad jag älskar sådana här feel-good ögonblick. När de var hos mig kändes detta som mitt hem på riktigt och jag längtar så efter att få ha Pontus under samma tak som mig igen.
 Jag vill verkligen leva mitt liv med dig, det finns ingen annan som du.

Ikväll har Maria och jag tvätt-tid, men vi är så trötta så jag misstänker att det blir att slöa på soffan hela kvällen istället. Skulle vara så skönt! Hoppas det finns tid på onsdag istället så vi kan tvätta då istället, hoppas, hoppas, hoppas!

Jahapp, om man skulle ta och betala lite räkningar nu kanske? Japp, så får det bli!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback