Dessa juldagar

Jag vill flotta. Äta sånt där som gör så man blir rund och go. Jag vill ha chips! Är så fruktansvärt sugen på det...kan det vara bakis-suget som kommit över mig?

Kvällen i går var mycket trevlig med två förfester och sedan lite dansande på stan :) Hur var din juldag?
Min juldag började inte så bra. Vaknade tio i tio och var så ledsen, arg och förvirrad. Jag trodde min dröm var verklighet. men somnade om igen och vaknde vid tio i elva nästa gång. Svetig och ledsen, igen. En annan mardröm hade besökt mitt inre. Sen ville jag inte sova mera, ville inte ha hemska bilder framför mig mera. Ja pratade förtvivlad med Pontus och försökte få han att förstå att jag var ledsen och tjatade om mina drömmar ett bra tag...när en timma gått så förstod jag att det bara var drömmar. Men de kändes så starkt, för starkt.
Skitsamma, kvällen blev bra och jag insåg hur mycket jag älskar mina vänner och det slår en plötsligt vilka som står en närmast hjärtat. Allt blir så klart. Alex, Elin och Tengver - ta åt er. Jag fullkomligt älskar er! Och självklart min älskade Pontus, det finns ingen som Du <3


Nu ska jag till affären och handla flott till mig och min man. Chip(s) och hej!





Kommentarer
Postat av: julia

Hej. God Jul gumman. Glöm inte mig..

2007-12-26 @ 19:38:08
Postat av: Anonym

Du är bäst! Älskar dig med vännen

2007-12-27 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback