Lilla basill

Nu är julafton över och juldagen...nu är det bara väntan på nyårsafton. Och då bestämde sig min kropp för att bli anfallen av bakterier. Förkyldningen kom över mig i går kväll och vill inte ge med sig. Blev en riktig tv-kväll i går med film, chips och dip...och Pontus :)
Idag har det inte hänt så värt mycket. Blev till att flotta idag med - Mcdonken. Ingen av oss orkade liksom med att laga mat, så det var ett bra alternativ..och gott! Sen virrade vi runt lite på stan, på jakt efter reavaror. Hittade såklart allt annat än just det. Hittade mitt mysiga, mossgröna velorsett på HM. La undan tills imorgon, kunde ju självklart inte bestämma mig...fast att jag letat efter det i minst ett halvår.
Jaja...nu sitter man här och ojjar sig över sin beslutsångest och lyssnar på en gitarrspelande Pontus. Nu blir det nog  en kopp kaffe och lite "Shrek den tredje".
Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback