Sent-med-ont, nej tack!

Hej, mitt namn är Sophie och det finns vissa misstankar om att jag lider av magsår. Det bränner så himla mycket upptill i magen hela tiden. Så mycket att jag inte kan sova...
På något sätt får jag väl helt enkelt skylla mig själv. Alla dessa resor fram och tillbaka, hit och dit...wa, man kan ju bli tokig för mindre. Men sen finns det alltid sådant man inte kan rå för själv. Sånt som liksom alltid händer här i livet. Döden, för att ta ett exempel. Jag skulle kunna kräkas på döden just exakt nu. Det finns fler exempel, men jag ska inte tråka ut er med det nu.
Det ända jag egentligen ville säga är redan sagt...

Ska väl krypa ner hos min älskade i sängen. Han sussar som en stock, den lyllosen. Helt fantastiskt vad han gör mig lycklig, den mannen. Han känner mig bättre än någon annan gör och ändå älskar han mig. Är det sådant som kallas äkta kärlek måntro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback