Stressad själ

Packningen är packad, boken är skriven och min kropp är nyduschad. Nu är det inte långt kvar tills jag ser Västervik igen. Men saknaden efter just Västervik är väl inte sådär jättestor om jag ska vara ärlig. Saknar mest Pontus och mamma... och alla andra i familjen och vännerna med för den delen. Men...inte så mycket som jag kanske borde? Förmodligen är det för att jag fasar för all stress som kommer infinna sig under lovet så fort jag kommer dit. Träffa folk hit och dit, springa fram och tillbaka. Suck. Tänk om folk ändå kunde acceptera att jag inte hinner och orkar hur mycket som helst?
Har lite läxa under lovet som jag ser fram emot att kunna arbeta med i LUGN och RO. Jaja...
Lördagen är en dag som är efterlängtat. Lördag kväll då ni :)
Självklart längtar man till självaste julafton med!
Nu blir det en liten promenix och sen åker jag :)

Ha en underbar dag, kväll och natt tillsammans!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback