Tvätt, mat & film

Goder morgon folket!
Jag vaknade så där lite lagom trött när alarmet ringde vid nio. Det var bara till att pallra sig upp för att sortera tvätt. Nu befinner sig tvätten i tvättstugan och jag i mitt lilla krypin. Både dusch och frukost är avklarat...nu är det enbart den smutsiga tvätten som ska förvandlas till ren.
Vad händer annars idag då? Jo, det blir mer plockande bland alla mina prylar idag, tänkte lyckas med att få i ordning allt idag :D


Min kväll i går var en väääldigt mysig filmkväll med min kära sambo. Vi tittade på "Notting Hill", drack cola och åt chips. Det var en välbehövlig lugn stund för oss båda. Vi var fullkomligt klubbade efter skolan i går, vet inte varför egentligen. Dagen flöt som vanligt på bra och vi avslutade film-manus delen. Trötta var vi iaf...så Maria hyrde film och lagade mat till oss medan jag gjorde lite fint på rummet. Allt kändes så lyxigt. Haha, har fått mat lagad till mig två dagar i rad. Me happy :)


Ojojoj, måste kila, tvätten väntar!
Chowhey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback