Fortfarande en bra dag

Då sitter man här åter igen. Jag är trött som bara den och sugen av att gå och träna är som bortblåst. Jag orkar inte.
Vi har nyss ätit mat och ska straxt åka och handla lite som saknas i kylen. Sen blir det att åka hem till mamma och pappa  för att låna borrmaskinen. Vi ska sätta upp tavlor, spegeln och hatthyllan i helgen! Äntligen :)
Förresten! Jag fick en gardinstång av Julia idag! Skitbra! Så nu har vi både gardinstång och gardiner i vardagsrummet...åh, det blev så fint!

Jag älskar den här lägenheten och önskar att jag kunde behålla den hela mitt liv. Jag har aldrig trivs så bra någonstans som jag gör här. Helt otroligt. Jag blir stum. Vet inte vad jag ska skriva mer. Den är nästan för bra för att vara sann. Låter det konstigt? Näe, skulle du bo här, så skulle du också förstå. Tro mig.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback