Sömn-krångel

Sömnproblemnen håller i sig och jag har tillsammans med Pontus kommit fram till att jag måste försöka strukturera upp min dygnsrytm. För det här funkar inte längre. Man ska inte somna vid två och behöva gå upp vid halv sex. Jag var som en zombie när jag äntligen vaknat. Jag hörde inte ens min egen mobil. Pontus som är tusen gånger segare än mig på morgonen tände sin lampa och puttade till mig. Jag blev väldigt förvånad själv faktiskt.
Städningen gick bra och jag gillade verkligen mitt jobb idag. Ska nog ringa de på kontoret på måndag och säga att jag vill jobba där i sommar. Känns avslappnat och behagligt på något sätt.
Nu sitter jag här, helt utmattad, och väntar på att Therese, Johan och barnen ska komma hit. Vi ska fika lite och kanske sjunga lite sing star? Tror jag behöver dem så jag piggnar till någon gång idag. Zzznark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback