Update

Nu har jag beställt fin fina kläder från H&M :) Jag är så nöjd! En ny garderob inväntas redan nästa vecka. HAPPY!
Detta bestäldes nyss:
En brun kavaj
En svart ballong kjol
Svarta träningsbyxor
En svart sport bh
Ett svart linne
Olivgröna baggy byxor
Ett ljusgrönt linne

Näe, ni nu orkar jag inte sitta här och uggla längre, ska gosa ner mig i soffan och titta på mera "Gilmore girls" - avsnitt nu. Myyys.
Fast jag känner mig en aning ensam. Pontus är hos Tobbe med Ida och Tengver med. De lyssnar på bra musik, dricker kall öl och har allmänt trevligt (antar jag) Och här sitter jag, en sjuk Sophie som bara ömkar sig och klagar på hur dåligt hon mår. Jag vill också festa. Jag vill också. Men vill man bli frisk igen, så måste man också hålla igen. Det har jag lärt mig. Så det så.

Trevlig kväll gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback