En flyttande idol?

Ett frisör-besök piggade upp mig en aning idag. Jag fick min älskade lugg tillbaka och fick prata av mig lite med Lisbeth (min frisör). Jag misstänker att hon och jag alltid kommer ha ett starkt band till varandra. Hon blev så förvånad när jag berättade om min flytt och om skolan. Hennes första reaktion var "Men jag trodde du skulle sjunga. Jag vill ju att du ska vara med i Idol har jag ju sagt"
Ja du Lisbeth, det kommer nog inte inträffa, men sjunga och spela, det kommer jag absolut fortsätta med. Lisbeth sa att om hon inte fick se mig sjunga i idol så ville hon minsann vara en av de första som köper min bok. Oh, hon är för söt!

Annika ringde straxt därefter och det kändes skönt att prata av sig ytterligare och på ett lite djupare plan. Vi bestämde att vi ska se "Allsång på Skansen" i kväll. Jag är så glad att hon vill det. Då slipper jag känna mig så fruktandsvärt ensam. Annika är en riktig guldklimp!

Jag vet att jag har skrivit det förr, men jag skriver det igen : Nu ska jag packa. Nu ska jag äntligen börja packa. Jag ska, jag ska, jag ska...

Kommentarer
Postat av: Annika

TACK:) Det värmde otroligt mycket :)
Kramisar

2007-07-31 @ 16:58:54
Postat av: Elin

See ya tonight darling :)

2007-08-01 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback