Fem nollnoll. pip.

Hej, jag är redan vaken.
Ibland undrar jag ifall jag är morgonpigg eller morgontrött. Alltså som männsika..överlag är jag supertrött på morgonen och vill bara dra täcket över huvudet och somna om. Idag var det annorlunda. Visst jag var inte hur pigg som helst och hoppade upp ur sängen. Men jag kom upp lätt. Egentligen skulle jag inte tvätta förren vid nio idag, men jag tänkte "äh, redan vaken, lika bra att sätta igång med tvätten".
Så nu är det straxt dax att kila ner till tvättstugan och plocka ut de första två tvättarna och slänga in två till. Jag älskar när jag är så här entuasiastisk. Idag blir det mycket gjort, I feel it! Känner för att måla naglarna och göra ansiktsmask när jag är uppe igen från tvättis. Aow, så får det bli :)
Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback