Värsta fiiina

Jag har hälsat på Alex i hennes lägenhet idag. Oh, så himlans fiiin den var. Jag vill bo där jag med. WOW, så högt till tak, havsutsikt och jättestora fönster. Kan det bli bättre? :) Det avr så trevligt att hälsa på henne, vi drack kaffe och snackade gojja. Hon är allt bra gó den där lilla flickan minsann :)



Nyss var jag och Julia ute med hundarna och nu sitter jag här och är uttråkad. Funderar lite smått på att titta på film...Men det känns lite...ensamt. vet itne hur jag gör, kanske skrive rlite bok eller läser bok,eller går och lägger mig och sover helt enkelt. Har ju trots allt en tuff dag framför mig imorgon. Men också en väldigt spännande dag!

Chip och hej, det var allt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback