Vem spökar för mig?

Det är inte klokt vad gott det är med mörk choklad och kaffe. Jag vet inte om det är något jag inbillar mig, men, det känns som om det gör mig...lycklig. Eller är det något annat som spökar?
På tal om spöken, igår var jag med om den starkaste spöksensation någonsin. När man ser att ett bord hoppa av sig själv, så misstänker jag att det inte är inbillning. Det var det sjukaste jag varit med om. Alla ni som tvivlar på att det finns någon slags andlighet - ni har fel. Jag såg det, klart och tydligt. Bordet och stolarna rörde på sig och de utgjorde ett högt märkligt ljud. Jag såg vad jag såg. Jag vet vad jag vet.

Nu blir det dricka upp kaffet och sen lite diskning tror jag. Om man skulle ta tag i att packa sitt pick och pack också kanske?

Baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback