Rätt, men fel?

Det är inte klokt vad jag jämt ska träffa rätt folk på fel platser, med fel kläder på mig och allt bara blir fel... eller det blir inte fel. Det bara känns fel. Men egentligen är det ju som sagt rätt. Haha, blev det för snurrigt nu?
Tror i alla fall att Annika hände med, vi hade nämligen den diskutionen förut på stan :)
Förresten så undrar jag om jag inte är synsk. Någon slags övre kraft verkar jag ändå ha. Vädigt ofta så känner jag på mig saker som ska hända, som sedan händer och allt bara känns så..typiskt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, för att sedan gå en promenix med hundisarna. Sen styr cykeln hem mig till Malin. Vi ska prata och kanske blir det en kopp kaffe där med? Känns som om jag behöver det...
Chill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback