Annika 20 år

Gårdagen blev storslagen och svårslagen! Jag var hemma hos Annika och firade hennes 20-årsdag. Oj så mycket liv och rörelse och god mat :) Fy sinnes vad mätt jag blev, känner mig fortfarande mätt!
Eftersom det var musikkväll (såklart) så spelades det "Så ska det låta" som Annika och Niklas gjort själva. Oh, så roligt det var! Mitt lag vann och jag fick en fin "Pussel"- halsduk :) Sen vankades det Singstar och folk sjöng som aldrig förr. Mitt i alltihopa börjar Annikas katt Siw föda. Två så yrbollar tittade ut. Så underbart söta!  Jag misstänker att jag inte kommer kunna motstå frestelsen...vill ha, vill ha, vill ha! ;D Ska nog fundera ut lite namn sen tror jag, hihi!
Senare under kvällen spelades det poker och gitarr. En sådan livad och lyckad kväll är något att minns.
Grattis igen Annika! Och tack för en fantastik kväll!

Nu ska jag pallra mig till affären och köpa lite frukost tror jag...Baj baj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback