Åter en dag i mitt liv :)

Jag och Pontus är hos min syster, fast hon är inte hemma ;p "Vaktar" bara Alice när hon sover, så det är ganska slappt. Vi skulle ju ändå bara titta på tv ikväll så då kunde vi lika gärna göra det här :)
Jag har varit på smyckesparty ikväll och där införskaffades det några finfina grejer.Jätteskoj. Fick proffs-hjälp av Annika. Det var jätteroligt att hon ville följa med :)

Tidigare idag så har jag varit hemma hos Julia och lilla Anna. Oh, vad hon är söt...o så mycket hår ungen har! Hihi, hade det så mysigt med den lilla kickan i min famn <3
Gav presenten som vi köpte igår också, en jättefin barbapapa-flaska eller vad man ska säga. Den är rosa och med barabapapa på och så kan Anna dricka ur den när hon blivit lite större :) Verkade vara en riktigt uppskattad gåva så jag känner mig nöjd. En oerhört trevlig vistelse var det hemma hos Julia minsann. Blev bjuden på både kaffe, citronvatten, kakor, choklad och senare även wokad kyckling och grönsaker med ris. Mums!
Är så glad att jag gick dit några timmar så jag slapp tänka allt för mycket med allt det jobbiga...Julia fick mig på andra tankar och vi pratade både ditten och datten. Hihi.

Vaknade med migrän idag igen. Suck. Men efter fyra tabletter Eeze så försvann smärtan och jag kände mig oerhört lättad. Så efter Julia-besökandet så blev det till att hem, gå ut med Pepzi och sedan diska. (kors i taket!) Så nu är det ordning på tillvaron hemma igen, skönt!

Nehepp, ska återgå till soffan, jaffa och Pontus. Gonatt gott folk!

ps. Om det är någon som orkade läsa igenom denna smörja med babbel hit och babbel dit så är jag djupt beundrad. Wow. ;D ds

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej tjejen!
Nu har ja fått 2 biljetter till för påskbordet av våra roliga grannar. Så det är bara att hänga på!Kram

2007-03-29 @ 09:47:35
Postat av: annika

Jag vill veta vad det är som är jobbigt...:(

2007-03-29 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback