Lite uppdatering

På Annikas begäran skriver jag nu ett par rader. Anledningen till att jag inte knapprat på tangenterna på ett tag är att jag har så mycket att tänka, fundera, planera och göra hela tiden.
Annika och Niklas far till L.A i morgon och jag kan inte vara mer avis. Jag skulle också vilja åka bort, bort från stan, bort från allt och alla. (utom några utvalda som jag självklart skulle vilja ta med)

Jag letar för tillfället förbrilt efter en lägenhet i Karlstad och har hittat ganska många bra. Men känner eller vet just du någon etta, tvåa eller trea i centrala Karlstad (helst mitt i city) så hör av er! Jag är tacksam för alla förslag. Oh, det känns att Karlstad är rätt. Nu gäller det bara för mig och Pontus att tjata lite till på Tengver så ska vi nog få med han med ;p

Förresten har vi bytt ut min gamla Bettan mot en fräschare och lyxigare bil. Jag har döpt henne till Tussan och hon är helt underbar att köra. <3

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback