Sophies och Elins hörna

Idag har jag tydligen jobbat så hårt så mina vader är ett ständigt kramtillstånd. Kände det så fort jag kom in från att jag följt Elin till Christian. Hon är nämligen varit här och sällskapat med mig ikväll. Det var jättetrevligt måste jag säga. Vi pratade massor, åt kakor (mest jag), ostbågar (nästan bara Elin) och drack läsk (båda) och kaffe (bara jag). Elin är för söt. Hon vill ha våran lägenhet när vi flyttar. Hon skulle checka med Christian och så skulle det tänka på det. Åh, det skulle ju vara jättebra om det löste sig så enkelt och bra. Då behöver jag ju trots allt inte skiljas från denna underbara lägenhet helt och hållet. För jag vekrligen älskar den här lägenheten. Usch, det tar verkligen emot att göra sig av med den :( Men imorgon blir det till att ringa och säga upp den. Ringde egentligen redan idag, men det var aldrig någon som svarade...typiskt.

Undra om vi har fått någon post idag. Måste springa och kolla det med en gång. Återkommer straxt! Ching Chong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback