Vaniljglass

Det blev ingen choklad för min del, min hals skulle aldrig pallat med det. Så jag köpte vaniljglass istället. Känns så kallt och skönt i halsen och så drack jag lite varmt och gott kaffe till med. Men nu är glassen slut och det blir inget mer kaffe för min del idag. För snart är det dags för sovtajm. Jag är fortfarande trött, trots allt kaffe och en liten tupplur på soffan förut. Jag somnade någongång mitt i "Vänner" och vaknade av att mamma ringde. Eller förresten, inte av att hon ringde, utan av hennes röst efter någon minut.

Jag bäver inför mogondagen. Fy satan, är skapligt nervös. But I can´t tell you why. Not yet.

Nu blir det en gonatt-promenix och straxt kommer älsklingen hem med :)
Jag hör förmodligen av mig nästa gång imorgon. Gonatt Sverige, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bävar inför morgondagen, vad är det som hänt?
Hoppas att allt är bra annars vännen min.
/Elin

2007-05-24 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback