Feberus

Jag har många känslor och tankar just nu. Så många att jag inte ens vågar mig på att börja att beskriva dem.

Igår låg jag däckad i sängen precis hela dagen. Ifrån när jag kom hem vid halv ett tills åtta på kvällen. Då tog jag två panodil och tittade på idol, sen blev det att sova mera. Vaknade till liv idag vid halv två och konstigt nog har jag varit vaken ända sen dess :)
Varför sover männsikan så mycket? undrar ni.
Jo, männsikan har feber och är sjuk. Då får man faktiskt sova.
Igår gjorde det heller inte så mycket att jag var sjuk, men idag därimot...Fasen, det är ju halloween-firande överallt. Men jag ska till doktorn om en stund och har jag riktigt tur så kanske jag trots allt är pigg nog att bara trippa ut och se lite folk, höra lite folk och vara med lite folk. Jag tror minsann doktorn ger mig pencilin, både bra och dåligt. Mest bra, för då går det förhoppningsvis över fort.

Mitt lov har annars varit finfint. Umgåts med nära och kära, planerat lite smått inför en skidresa och haft allmänt trevligt...
Dessutom så har jag bla. blivit bjuden på mcdonalds, chinamat och vin.  Inte under samma dag dock, då hade jag nog spruckit. Det skulle gjort alldeles för ont. Så därför måste man dela upp saker och ting. Dela upp sina känslor och inte ta allt så seriöst. Jag tror inte jag är så seriös. Jag är bara lite febrig.

Chipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback