Dig

Jag skulle räknat dina skor,
nu drömmer jag bara om dom.

Idag är jag, eller borde vara, piggare än vanligt. Piggare än vad jag varit de senaste dagarna, den senaste veckan som passerat. Tio timmar har sovits igen med mängder av drömmar. När man vaknar tänker man på en sak, men ändå hundra olika.
Om jag är trött eller inte idag lär märkas på tåget till skolan. Somnar jag eller lyckas jag hålla mig vaken för ovanlighetens skull?
Ser fram emot en ny och spännande dag i skolan! Det är alltid lika kul att gå dit och alltid lika skönt att slippa tänka på någonting annat än det som sägs på lektionerna. Jag låser liksom in mig i en underbar liten bubbla i skrivandets värld när jag är där. Oh, kan inte bli bättre!

Dags att borsta tänderna och sen dra, kanske skriver en rad eller två senare under dagen.
Hej på´re!

Kommentarer
Postat av: Annika

Så himla rolig dag det varit idag..:D TACK!
Jättekul att du har börjat skriva i din blogg igen :)
Kram

2007-10-16 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback