Vila är bra, har jag hört

Thea och jag har tittat på "Morden i Midsomer", druckit cola och ätit ostbågar (och chipsrester). Det var gott, nu är jag mätt. Bautamätt. 
   Kaninkatten verkar tycka lite för mycket om mig. Hon stirrar på mig och spinner, hon går efter mig och pratar med mig (okej, jag pratar med henne också), hon vill kela med mig. Och kanske är hon inte så läskig som jag tidigare trott. Bara lite för stor för sitt skal och en ensam krake som törstar efter närhet. I wont blame her...

Ikväll väntar "Desperate housewives" och det verkar bli ett kanonavsnitt! Missa inte det! Kanal fem, klockan nio noll noll. Har inte blivit mycket skrivande av idag, men Thea uppmuntrade mig och sa att man faktiskt får ha en vilo dag :) 

/Sophie 


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback