Blodsbrist?

I går mådde jag bättre. Jag var inte pigg, men kände mig ändå frisk.
Skrivandet pågick hela dagen, med undantag för en fika i köket med Maria på sisodär en timma :)
Texten som skulle skrivas i går är skriven och texterna som skulle läsas till dagens genomgång är också lästa. Helt i onödan.

När jag vaknade en minut innan alarmet skulle ringa, trodde jag allt berodde på min mardröm som väckt mig. Jag har aldrig mått såhär förr. Av bara öppna ögonen höll jag på att svimma. Allt bara svartnade och jag satte mig upp i sängen i ren panik.
Jag vandra in till toan, kissade och höll på att svimma där inne med. Ut i köket, hämtade en tallrik med yoghurt, in i sovrummet, satte mig på sängen, åt sakta. Under alla moment - höll jag på att svimma.
Det blev därför ingen skola idag :( Istället blev det säng, tv och data hela dagen. Ända gånger jag gått upp härifrån är vid toalettbesök eller vattenhämtning.
Är det någon som har en teori vad det kan tänkas vara för fel på mig?

Orkeslös tös söker klös. Jag saknar min Pontus. Önskar han vore hos mig och kunde pyssla om mig... Kanske lider jag av blodsbrist, eller ännu värre - kärleksbrist?
Jag vill ha fredag idag. Myskvällar och gå i affärer på dagarna. Älsklingen och jag vet minsann hur man fördriver tiden!

Nu ska jag våga mig upp härifrån och väggarna ska göra det de är bra på - stötta mig hela vägen till köket. Jag behöver mat.

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Fy, så där får du inte må.
Jag blir ju super orolig för dig!!
Mår bra, inte dåligt ajja bajja, söt.

En Elin tänker ringa till en Sophie imorgon eller på onsdag.
En Elin saknar en Sophie så det gör ont i hjärtat:(

Krams

2008-02-11 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback