Den bäste resan

Kvart i nio i går kväll ställdes mina fötter på Cityterminalen här i Stockholm. Jag åkte sista biten från Örebro via en lila-rosa buss. Sov som en stock i två timmar och lyssnade på musik resterande av tiden.
Undrar du vad fasen jag gjorde i Örebro? Ursprungsresan var nämligen Sälen, Tandådalen.
Där har jag befunnit mig i åtta dagar och njutit av träningsvärken som krampade i vaderna och blodet som forserade i ådrorna.
För träningsvärk, det har jag haft. Och hade man inte haft det, så hade man inte åkt tillräckligt räknade vi ut med några enkla knep som jag dock inte kommer avslöja här. Kanske finns det några som vet vad jag menar?
Jag har njutit av motion, frisk luft och några svättar öl ;p Brädåkande, bastubadande, cigarillrökande, hög mysfaktor, singstar, kanongoa vänner och älsklingen. Kunde nästan inte bli bättre :)
Nu ligger det många vintrar framför mig med brädåkande. Har man provat, så vet man - Det är beroendeframkallande!
Bilder från resan kommer att läggas upp vid ett senare tillfälle. Vilket kommer bli då jag har tillgång till minneskortsläsare. Vilket är hemma hos my dear love. Vilken jag kommer att besöka på mitt lov, vecka 9. Fram tills dess får ni gå i väntans tider på dessa underbara bilder ;p
För övrigt så bodde det en ekorre på vår balkong som vi för det mesta kallade "Grill-Johan". Men i rädsla för att bli stämda för plagiat så beslutade vi oss för att han kanske inte skulle riktigt döpas till det. Eller nåt, i den stilen. Svårt att förklara. Men lyssna på Hans af Klas så förstår du vad jag menar...

En vis sak som jag bestämt mig att ta mig för är att börja träna snarast. Min kropp mår så mycket bättre, speciellt min rygg. Den har varit riktigt lycklig den här veckan och jag skulle bli lyckligast i världen om den mådde så bra resten av året.

/Sophie


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som om du haft en otroligt bra resa vännen:D
Hoppas att allt är bra med min brädåkande brud.

Kramar från mig

2008-02-04 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback