Hjärta och hjärna går ihop

Med endast några små justeringar kvar så är jag klar med min text som ska vara inlämnad på måndag. Jag känner mig lugn och harmonisk nu. Tack snälla hjärna för att du finns.
Har även plöjt igenom nära 100 sidor text som ska gås igenom under morgondagens skoldag, vilken jag inte riktigt vet än hur vida jag orkar ta mig till skolan. Får se hur jag mår när jag vaknar helt enkelt.

I morgon kväll kommer mina älsklingskillar hit. Vi har underbara dagar framför oss med Alla hjärtans dag på torsdag som innehåller en och annan överraskning ;) och sen stannar ni ända tills på söndag, oh vad myyys!
Det blir shopping, filmtittande och förthoppningsvis ett besök hos Annika och Niklas på lördag :D

Hur ska du tillbringa Alla hjärtans dag?


Nu ska jag borsta tänderna, titta på "Scrubs" och sen sussa sött.
Mjau /Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback