JA

Ja, håret är färgat.
Ja, det blev snyggt.
Ja, håret är klippt också.
Är du lika snygg som mig?
;)

En omsomning vid nio gjorde sig gott på humöret. Vaknade igen straxt innan elva då dörrklockan ringde. Käre Elin tittade in genom dörröppningen och jag var mest trött och yrvaken.
Jag åt lite, eftersom min mage skrek efter maaat.
Sen sattes det igång med färgning. Elin var så nervös över sin första gång att jag blev tok-nervig. Men oj, vad nöjd jag är med resultatet. Eftersom jag inte har någon sladd till min kamera finns ännu inga bilder att skåda. Men det kommer, jag lovar.
   Sen åkte vi hem till Sandra som fick sätta saxen i mitt hårsvall. Så rent och lent hår, det är vad jag har på min skalle nu. Känns skönt att slippa en dyr frisörkostnad för att bli lite fin och fräsch nu när ekonomin krisar.
   Tack Elin och Sandra för att ni är sånna duktiga pumor!

Nu regnar det i Västervik och jag vill bara gömma mig under täcket tills solen tittar fram igen. Det är inte mycket som jag verkligen hatar, men regn är bara för äckligt. Blåst kan ta regn i handen och trippa i väg till ett annat universum tycker jag. Vad tycker du?

Snart är det dags för ett besök hos käraste syster tillsammas med Pontus. Mys med bebben Max och kanske spela lite tvspelus. Bara framtiden har svar :)

Ta vara på varandra. Såra ingen i onödan med lögner och svek.  
Ropa inte hej förrän du kommit över ån.
Glöm aldrig det.
/Sophie.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du blev grymt fin i håret, honey :)
Tack för ännu en härlig dag och jag lovar
att jag inte ska såra någon, det är bara dumt.

You&Me

2008-02-22 @ 18:35:30
Postat av: annika

Hej!
Vad nyfiken man blir nu!!! Och det dröjer ju länge tills jag får träffa dig :(
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback