Jag gjorde´t!

Hej igen kära vänner.
Jag har lyckats skriva mååånga sidor nu och gissa vad? - Jag är stolt över mig själv.
   Jag bestämde mig för att det fick vara hur tråkigt som helst att skriva den där jobbiga vardagsscenen, men faktum är att den blev inte tråkig. Jag gillar den. Mycket :)

Nu ska jag belöna mig själv med att titta på "Du är vad du äter" som förmodligen kommer väcka en hel del tankar som vanligt och sedan ta en promenad under den stjärnklara himlen med bubben.

image84

I kylen finns det cola och i frysen glass. Men jag struntar i det, för jag vet att Anna Skipper kommer ge mig dåligt samvete. Så det får bli vatten, vatten, bara vanligt vatten! Men tror också att det kan vara bra för mig att just bara dricka det. Kanske är vätskebrist lilla fröken Sophie lider av?

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback