Min balkong är full med skräp

Plötsligt föll allt på plats.
Nu längtar jag ännu mer till sommaren och till hösten med.
Mitt liv har tagit en nystart från och med idag. Dessutom så får jag träffa min älskling om en vecka. Och bara det är värt att glädjas åt.
2008 är ett sånt bra år, fritt från onödigt deppande och fyllt med glädje från olika håll och kanter. Att 2008 däremot är ett saknads-år, det vet jag redan. Kanske är det också ett återuppväckande år? Att man inser vilka som betyder? Att man förstår vad man vill med sitt liv? Känner du som jag, eller är jag ensam om dessa teorier och tankar?


Im sorry for the times I left you home
"Sorry, blame on me" - Akon.
Underbar låt. Har du missat den? Kata-fucking-strof!



Det har än så länge inte blivit så mycket till skrivande för min del idag, förutom det här bladdret då. Förhoppningsvis tar jag igen det, efter ett glas vin till och lite popcorn. Det är nämligen en mysig hemmakväll på sin lugna vrå som gäller idag. "Lets dance" och "Hjälp!" skriker efter min närvaro.
Vad gör du en fredagskväll i februari?

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag sitter och photoshopar förfullt : ) ska nog göra en ny header!

Postat av: Elin

Vet du vad jag gör? Jag önskar att jag var hos min bästaste vän- DU!
Jag vill träffa dig, umgås med dig, skratta med dig, gråta med dig, stimma med dig, samtala med dig, disskutera med dig, vara trött med dig och jaa..allt sånt där som vi är bra på, du och jag :)

Jag helt enkelt saknar dig och vill träffa dig.
Jag har Sophie-abstinens.
Jag har alltid Sophie-abstinens nu förtiden.
Närjag gör något tänker jag: Tänk när Fia och jag var små och.... Jaa du kan räkna ut resten själv.

Du är min allra bästa vän. Glöm aldrig det.
/Elin

2008-02-09 @ 00:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback