Natt-tänk

Ja, jag vet, jag borde sova. Men den kommande boken har tagit över mitt liv. Jag har kommit på en parallell-historia och har även en svag aning om hur bokens slut.
Jag kan inte hjälpa det, men ibland lever jag i bokens värld. Kanske kommer drömma om mina karaktärer i natt?
Det artar sig förstår ni... oh jaa! :) Nya karaktärer dyker upp, skapas försiktigt fram och växer med mig. Nya storys bildas och skrivs på papper, sen i data och allt utvecklas del efter del... Jag är i en skapelse-process, så här vill jag alltid ha det!
Nu ska jag läsa tidning och försöka komma ner i varv. Ska vara pigg och vaken om exakt sex timmar. Natti Natti*

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bara ÄLSKAR när du skriver blogg :D
Det är min nya drog att läsa din blogg.
Näst intill bättre än cola, och då är det illa haha

Kram till den bästa, längtar efter dig!
/Elin

2008-02-18 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback