Stämning utan snö


Vilket tråkigt inlägg det blev, men jag har liksom ingen fantasi. Förlåt mig.

image89


Idag var det självklart ingen snö ute. Men samma mysiga känsla infann sig ändå.
   Jag vaknade vid klockan tolv, som vanligt. Det ovanliga var att Pontus var hemma, eftersom han är ledig idag. God frukost åts och vi gjorde oss i ordning i lugn och ro.
   Så vi trippade till Lindex. Jag fick expert hjälp av expiditen som hjälpte mig att bekräfta att storleken som jag trodde var min rätta var min rätta. Hon hämtade bh efter bh, men den som utvaldes blev ändå den som jag provade från första början. Jag blev lycklig och mina tuttar jublar över att sitta på plats. 
   När klockan var fem i tre var vi klara och redo för att äta lunch på det relativt nya stället "Thai Hoa". Och jag kan meddela att maten smakade gudomligt gott och våra magar blev snäppet lyckligare än mina tuttar, det ni ;)
   Idag kom Hampus hem, så vi passade på att åka till Nina för att se både henne, Hampus och hennes nya lägenhet. Det kommer bli så jädrans fint när allt är på plats. Jag blev inte mindre sugen på en egen lägenhet kan jag påpeka. Stora ljusa rum - Ge mig, tack.
  
Baj baj från maj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är bra att både tuttarna och magen är glada nu då ;D
så himlans knäpp du är gumms haha

Men visst är maten verkligen underbart god på Thai Hoa? :D

Kraaaam, Elin

2008-02-29 @ 18:53:57
Postat av: Annika

Hej
Jag vills e bild på hur ditt hår ser ut!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback