Annika och jag

Ibland händer det att man får konstiga idéer. Bra, men konstiga. Och med konstiga menar jag spontaniska resor för att hämta tvätt. För att åka hem till mig och hämta tvätt klockan nio på kvällen dessutom. Det var precis vad som hände ikväll och jag tycker den konstiga idéen var riktigt smart faktiskt. Det innebär nämligen att vi har hela morgondagen på oss att ta det lite lugnt och jag får skriva mestasdels av dagen.

Dagen har annars fördrivits med en tripp till Tyresö centrum för att shoppa lite välbehövliga saker och även lite onödiga saker med såklart. Det blev käk på en pizzeria, med kyckligsallad på min meny. Magen blev glad och är magen glad är jag med glad :) Så...med två glada magar begav vi oss hemmåt till Annika igen.

I går gick det hett till här vill jag lova! Vi hann med så himla mycket på så få timmar :
Äta mumsig mat bestående av klyftpotatis, kött, sallad och bearnesås. Har du inte ätit mat här, så har du missat något.
Sen blev det filmtittande. "På smällen". Har du inte sett denm så har du missat något.
Grammisgalan ägde även rum igår. Vi följde den slaviskt på tvskärmen. Missade du att Lars Winnerbäck och Miss Li fick priset "Årets låt", så missade du något. Och vet du inte ens vilken låt "Om du lämnade mig nu" är, så har du definitivt missat något.
Vi sjöng Singstar under ett par timmar också. Det antar jag att du inte har missat, eller?

Time to sleep. Goodnight all musiclovers.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback