Fullspäckad dag

Hej och hallå gott folk!
Idag är dagen då det hinns med mycket. En dag som rymmer många saker om man säger så...
Samtidigt som det känns som en spa dag, så känns det som en kreativ dag. Det som lutar åt spa är solning, långduschning, benrakning, ögonbrynsblockande, Winnerbäck på lagom hög nivå och dessutom en frukost med mackor med keso och tomat.
Å andra sidan så har jag hunnit uppfinna andra kapitlet till boken, ätit bulle med mjölk och druckit lite coca-cola. Har även varit och handlat en ny cola till bussresan som avgår runt klockan fem idag. På bussen blir det nog bara musiklyssnande och vidare spåning på boken skulle jag tro.
Väl framme blir det mys med älsklingen framför tv´n där det visas Lets Dance.
Och egentligen så skulle jag gärna vilja åka in till stan innan jag åker. Det har ju öppnat en ny klädaffär på Drottninggatan. Man kan väl säga såhär´: Jag är kär i dom kläderna. Men så kan man också säga såhär: Jag har redan för mycket kläder. Det får liksom inte plats några nya förren jag har rensat ut lite. Dilemma, dilemma...
Fast det är klart, jag har inte ens tid att åka in innan jag ska bussa mig igenom Svea Rike. Tiden springer ifatt mig och nu kan jag inte sitta här och dega längre. Dags för smink och påklädning. Och packning förstårs.
Ciao!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback