Pumpande puls

Då var man tillbaka till storstadspulsen igen då. En spännande skolvecka väntar, men jag kommer inte kunna låta bli att drömma mig fram till sälen. Och till Pontus. Han blir förjävla saknad så fort jag hamnar utanför Västervik.

Men denna vecka tänker jag använda flitigt, skriva två olika texter och lämna in för att inte komma efter i skolan och sen behövs det tvättas också. I mängder, så på torsdag blir min tvättar/städar dag.
Vad ska ni andra göra denna vecka måntro?

Dags att läsa en godnattsaga och sen hoppa till kojs. Natti natti.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Ja vi kan höras ikväll.. slutar ju inte förrän halv tio :/
Jaag jobbar ju mina sista fyra heldagar denna vecka. SÅÅ skönt!!!
KRAMAR

2008-01-21 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback