Weekend

I går hann jag med så mycket mer än vad jag trodde och utan att det kändes stressigt dessutom! :)
Vi var på stan och shoppade både till oss själva och lite presenter som sagt. Det var så mysigt att titta på barnkläder och vi hittade så fina kläder till lilla Max.
Hemma hos mamma och pappa blev det smörgåstårta och prinsesstårta som stod på menyn. Plus en massa kaffe, vilket resulterade till en pigg Sophie. Så jag, Pontus och Chabo åkte till Julia och David. Fika och en mysig kväll stod på menyn där :) Dessutom så lånade jag världens snyggaste termobyxor till sälenresan! Yey!
När vi kom hem sen framåt elva så stod det hårfärgning och skolarbete på menyn och även det slutförde vi. Så Pontus hår blev svart och min dator fylldes med en bra story.
Nu sitter jag här med färg i håret, älsklingen fick "äran" att färga min utväxt. Vad har ni andra filurer hittat på denna helg?
Min helg ska avslutas med middag hos svärmor och en fyra timmars bussresa på det. Sen är det bara till att längta efter söndag, snö och snowboard.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback