This is me - take it or leave it



jag:
farcineras av annorlunda livsstilar.
jag är: trött på klimatet i Sverige.
jag ser fram emot: Parisresan den 28 Augusti.
jag kan: ge skumma blickar och låta kort i tonen, utan någon speciell anledning. Förlåt.
jag blir glad av: glada människor - det smittar.
jag har: ont i benen, varför skulle jag annars vara vaken halv sex på morgonen?
jag vill ha: en egen måne?
jag skulle vilja: ha ork och lust till långpromenader varje morgon. Ge mig inspiration.
jag tycker om att: knåpa texter, äta frukost på uteplatsen, åka snowboard.
jag tycker inte om: när någon talar osanning.
jag trivs med: mitt nyfärgade hår.
jag vantrivs med: Att chineesa runt hela tiden. Ge mig ett riktigt hem.
jag skulle vilja bo: I Stockholm, men det är lättare sagt än gjort.
jag klär mig gärna i: baggyjeans, linne, hoodie.
jag äter gärna: när jag är hungrig, annars blir jag så grinig.
jag dricker gärna: kaffe, speciellt när jag skriver.
jag tränar:  inte längre, men borde sätta igång. Ge mig motivation.
jag tittar på: SATC, Desperate housewives, Vänner.
jag lyssnar på: Paramore, Winnerbäck, Sister Hazel, Millencolin och andra trevliga rytmer.
jag läser: mångläsare av böcker, tidningar och bloggar.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback