FAT-CAMP

Hej och välkommen till fat-camp!
Under de närmaste veckorna är det hårt arbete som gäller, Hårt arbete, tjäna mycket pengar och gå ner i vikt. Yes, it´s true.
   Efter veckor av lidande pga. saknadet av en peronvåg (batteriet är slut) så dök det upp en precis framför mig. Och inför 17 andra, närmare bestämt alla arbetskamrater för sommaren.
   "Invägning idag för deltagande av årets fat-camp!" Log den ena chefen brett, medan jag (med flera) tappade hackan (nästan bokstavligt) av förvåning.
   Så nu ska det bannemej tävlas, på högsta nivå! Den högsta procentuella minskningen är vinnaren... Nu ska jag vinna och försvinna!
   Om jag är tillräckligt modig och om intresse finnes på bloggen så kommer det att dokumenteras vecka för vecka... Vad säger ni? :D
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Moder Natur

Var rädd om dig bara och få inte anorexia, det händer lätt i såna situationer! :S



Träna för att vara nyttig, inte för att bli smal.

2008-06-22 @ 23:11:18
Postat av: Evelina

Hjälp vilken chef!:D Skulle behövas här också...:)



Ha det superbt tjejen!

KRAM!:)

Postat av: Elin

Jag säger bara GO GIRL! Var hälsosam och rå om dig själv. Bara det inte går till överdrift hehe ;p



PUSS!

2008-06-23 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback