Solglans på min rygg

Solen steker sig på min redan solbrända hud, havet brusar i bakgrunden och ett par promenerar sin morgonpromenad framför mina ögon. 
   Det är alltså åter igen en sommardag i sommarstaden och jag dricker mitt kaffe, äter min GI-macka och a-fil sipprar ner i min längtande strupe. Snart är det dags för arbete och jag har fått ett underbart schema denna vecka, jobbar inte längre än till tre någon dag. Och idag blir det till två :) Skönt med arbetsgivare som förstår sig på det där med mjukstart och som vill sin personal väl.
   I eftermiddag blir det förmodligen sol och bad igen, eftesom min kropp och själ skriker efter det så fort solen tittar fram. Ha en underbar dag tillsammans och kom ihåg att behandla varandra som om ni levde den sista dagen på jorden just idag.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback