Kan du se ut genom fönstret?

Rastlösheten sätter in när meningsfyllnadskänslan är låg. När detta inträffar rekomenderas att man utgör någon form av aktivitet, som t.ex. putsning av fönster, ätande av rabarberpaj, se en film eller ta en långpromenad.
   Ibland kan det kännas som att man gjort allting 10 gånger om och att det inte finns en enda aktiviet som står kvar i det kantigaste hörnet. Men ojoo, titta lite närmare...och visst ligger där 10 dammtussar och stirrar dig i nacken? Visst finns det 10 saker du skulle kunna säga, göra och förändra? Ja, jag tänkte väl det...så sitt då inte här och stirra på skärmen, gör något meningsfyllt. För det ska jag göra! Chipp och hej!

/Sophie


Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart fint bild :)

2008-05-16 @ 20:25:40
Postat av: Annika

Och halva mig fick du med :P

Klart, det finns alltid något att göra!

Kramar

2008-05-16 @ 21:09:54
Postat av: Evelina

Häääär är du ju!:D Jag är lite yr i bollen ibland tror jag, har ju tänkt kolla din blogg läääänge nu redan men alltid glömt bort att kolla upp adressen...hmm...neeej då, mitt minne är inte aaaalls dåligt:P



Haaaaa de bäst!

KRAM!:)

Postat av: Evelina

Jag hittade videoklipp av Hedvigs dansgrupp här:



http://www.knickerkittens.com/kittensvideos.html

2008-05-18 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback