Förändring på G

Ibland förändras livsplanerna över en natt, en timma, eller kanske bara en minut. Ibland slår man sig själv i skallen med en hammare bara för försöka sig på att slå bort det som inträffat. Ibland vill man ge sig själv 100 olika sorters blommor och bara skåda dem i flera timmar.
   Det sistnämda är det som jag känner för. Äntligen känns mitt mål nära. Det ligger närmare än vad jag någonsin trodde. Jag såg liksom inte min chans för alla trasor låg i vägen. Men nu ser jag klart, jag har duschat bort pollen både från mig själv och min uteplats. Så nu kan man bara le och längta.
   Fråga dig själv: Hur långt bort ligger mitt mål? Vad är det jag kämpar för? Vad vill jag med mitt liv?
   Det är ingen annan som kan hjälpa dig att välja, du måste släpa ditt eget bagage och dessutom packa upp det själv.

Nehe nu ni mina kära läsare blir det snart till att sova för min del, för jag har ytterligare en underbar dag som väntar på mig. Och det har väl du med, inte sant? Ingen dag är den andra lik och är det det...så är du kanske redan ett lik? ;D
Med dessa visdomsord så hälsar jag en riktigt god natt!

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Julia

Hallååå!! Här är det också förändring på g. Vi flyttar dag och det finns massor som har hänt. Jag ringer dig så fort det har lungnat sig lite...Kramar!!

2008-06-02 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback