Att återuppstå

Tänka sig, jag har lyckas komma igång med skrivandet. Men ska jag vara ärlig, så höll jag på att ge upp precis i starten. Men nu är man på banan och inne i fiktionens värld igen, vilket är helt underbart. Tankar som tillhör verkligheten spelar ingen roll och det är så avslappnande. Nyss har ett mål mat ätits, för att få upp energin igen. Råkade sitta och försvinna in i boken i nästan två timmar. Det kallar jag passion. Ja, skriva är livet. That´s it!
Och nu kallar livet på mig. Back to work. Ching!
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Thea

Det låter mysigt, kram

2008-11-17 @ 18:51:15
Postat av: Elin

Det är bra vännen. Jag håller på dig!

Krams

2008-11-17 @ 22:25:03
Postat av: Lena

Hallå.. Tack för kommentaren.. Jag läser din blogg så fort jag får tillfälle ska du veta, det är ju enda sättet att hålla sig a jour med vad som händer med kusiner och övrig släkt. Sköt om dig och Lev väl... Kram

2008-11-18 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback