Här går det undan!

Text efter text skrivs. Glöden är uppe, må jag lova... Kaffe, choklad och levande ljus är den perfekta kombinationen. Och Thea är den bästa att diskutera sina verk med, vad ska jag göra när jag blir utan henne?

Just det, boken jag läste ut igår heter "Griffin & Sabine" av Nick Bantock. Ett måste att sätta upp på era att läsa listor. En vackrare bok finns förmodligen inte. Och hittar du någon som är snäppet värre, säg till!

Nehepp, nu kan jag inte sitta här och slappa längre. Bokstäver ska bilda klubb.
Ciao!
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Molly

Tack :) Ja, allt är jättebra! Lite trött bara.. tiden går så jäkla snabbt nu när man jobbar. Hinner knappt med nånting :P Men det har ju sin charm det med.. får ta vara på jobbtiden medan den varar.



Detsamma detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback