OktoberOnsdag.

Tågbiljetten är bokad, så imorgon blir det till att kliva upp i ottan och gnugga bort allt grus i ögonen för att tuffa mot huvudstaden. Hatar tidiga mornar, men å andra sidan känns det ganska skönt att bara behöva vara hemifrån två dagar denna gång.

Idag är det mer skrivande som gäller. Ska straxt sätta mig till ro och skriva klart det som jag påbörjade i natt. Det är inte mycket kvar, men det som är återstår är det svåraste. Så det blir väl ett par timmar framför bokstäver som väntar. Men jag ska dricka mitt älskade Söder té och tända mina stearinljus, för då går allt lite, lite lättare.
   Vad gör du för att peppa dig själv till framgång?

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Att tända ljus i mörkret är det mest hjälpande i alla lägen känns det som. Underbart!

2008-10-16 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback