Utarbetad

Jag är utarbetad. Inte på det viset att jag har tränat kroppen, sånna fall på det sätt att jag faktiskt inte har tränat. Därför har jag nu bestämt mig: Min rygg/mage måste bli starkare för att jag ska klara av med detta resande. Så...övningar varje dag är det som står på listan!
   Men som sagt, jag är utarbetad. Jag är så trött att jag råkade sova nästan 14 timmar i går natt. Dessutom är den enda anledningen till att jag är vaken nu, är tack vare mobilalarmet. 11 timmars sömn blev det i natt. Något humanare än gårdagen, men när man måste bli väckt för att vakna till liv efter så pass många timmar så ringer det i mitt huvud. Jag är utarbetad. Kanske är det hjärnan som har fått tänka så otroligt mycket under torsdagen och fredagen så den liksom har gått på högvarv? Att den nu behöver andas och bara drömma flummiga drömmar istället för att ta i tu med verkligheten?
   Hur som så väntar denna dag på mig. Skrivning. Och om något jag aldig skrivit om. Känner nervositetsnerverna beblanda sig med spänningskänslan. Men jodå, scenen kommer bli stark...I feel it!
   Promenad, frukost och sen är jag redo för att inta possition papper och penna.

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Ta det lugnt och skriv lite!

Saknar dig!

2008-10-19 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback