Jag hade fel.

Jag kom på en sak. Eller fel. Pontus kom på det åt mig: Jag behöver inte alls skriva någon ny text.
Så nu är jag lugn igen, ibland är hjärnan skev och tror att man måste söka sin info från spännande ställen. Att man måste besöka en mordplats, när den viktiga efterforskningen faktiskt redan är gjord. Jag arbetar hela tiden med research i mina texter. Jag var bara för blind för att se det. Så ingen ny text behövde klämmas fram = Skönt.
I stället ska jag bjuda min älskade på en kopp varm choklad och smörgåsar med ost och paprika. Och en mysig pratstund om planering inför vår makeover här hemma ska avnjutas innan det är dags för en hel natts sömn under mitt underbara duntäcke.

God natt på er.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback